Ledig stilling

Vi søker tilrettelegger – midlertidig stilling

Arbeidssted: Stranda

Byrg Kompetanse AS er en av de ledende attføringsbedriftene i Møre og Romsdal, og eies av Stranda og Sykkylven Kommune. Fagteamet består av 10 heltidsansatte fordelt mellom avdelingene Stranda og Sykkylven. Byrg utvikler og leverer tilrettelagte tjenester til over 50 ansatte i tiltakene varig tilrettelagt arbeid (VTA) og arbeidsforberedende trening (AFT).

Organisasjonens hovedmål er å skaffe/tilby arbeid til dem som trenger en tilrettelagt arbeidsplass. Dette gjør vi gjennom tilpassede arbeidsoppgaver internt i Byrg, eller under oppfølging i samarbeidende bedrifter. Selskapet fungerer som produksjonspartner og underleverandør til næringslivet.  

Avdelingsleder på Stranda skal jobbe deltid med et internt prosjekt med varighet frem til sommeren 2024, og vi har dermed behov for en ekstra ressurs i avdelingen inntil hun er tilbake. Det er tre tilretteleggere i produksjonen på Stranda. 

Hovedoppgaver:

  • Veilede- og tilrettelegge for tiltaksansatte
  • Daglig produksjonsplanlegging
  • Kvalitetssikring av produkter og tjenester

For å lykkes i jobben bør du ha god sosial kompetanse og tydelige kommunikasjonsferdigheter på norsk. Personlig egnethet vil derfor være avgjørende i vurderingen. 

Byrg Kompetanse ønsker i størst mulig grad å gjenspeile mangfoldet i samfunnet, og oppfordrer til å søke, uavhengig av alder, kjønn, livssyn, legning, funksjonshemming og etnisitet. 

Kontakt:  

Daglig Leder Ingvild Sandnes

E-post: ingvild@byrgkompetanse.no

Mobil: 489 96 365

Vandelsattest må fremvises

Søknadsfrist: snarest

Ønsket oppstartsdato: snarest